Mapushane etrafında dikenli teller
Birbirine kenetlenmiş bağlı bilekler
Sağımda solumda hasret çekenler
Tez gel babam tez gel görüş gününe
Tahammüle hal kalmadı garip gönlümde
Sevim yazdığı bir şiir yüzünden gelmiş buraya. Hem de çok güzel şiir okuyor.
“İyi yazmadın diye mi geldin?”diye sordum.
“Yok, iyi yazdım diye” dedi.
İyi yazmışsa Sevim niye buraya gelmiş İnci?
Güneş neden zararlı İnci?
Belki de güneşte çok durunca sıcaktan hasta oluruz diyedir. Ama bizim avlumuza zaten çok az güneş geliyor. O kadarcık güneşte hasta olunmaz ki!
Düşünmek ciddi bir işmiş. Hatta Nuran’ı düşündüğü için atmışlar buraya. Öyle söyledi.
“Yanına yatıp senle düşüneyim mi?”diye sordum.
Güldü o zaman. Büyüyünce beni de içeri atarlarmış, çok düşünürsem.
Sahiden atarlar mı İnci?