EMEL

EMEL
@_ronahi_
Erê dinya fire ye, lê keysa’m lê nayê
Kaybedince üzüleceğim bir şeyim olmadı hiç.
Reklam
Birdenbire kendimi felaket yapayalnız hissetmiştim.
Bir kitabı okuyup bitirdiğiniz zaman, bunu yazan keşke çok yakın arkadaşım olsaydı da, canım her istediğinde onu telefonla arayıp konuşabilseydim diyorsanız, o kitap bence gerçekten iyidir.

EMEL

, bir kitap okudu
Puan vermedi·148 syf.·
9 günde okudu
·
2023 11. kitabı
Sabahattin Ali
7.9/10 · 9,6bin okunma
Reklam