rosebahar

rosebahar
@_rose_bahar_
İnsanoğlu dedi ki ne yazık üç günlük ömrün var, KELEBEK dedi ki, ne yazık belki senin o bile yok...
Sayfa 25·Kitabı okudu
Reklam
Hep aynı şeyleri düşünerek ve yaparak farklı şeyler beklemek nasıl tanımlanacak evrende?
Sayfa 18·Kitabı okudu
Belki de insanlar, altın iğnelerden memnun olacak. Sonuçta insan, aptalın önde gideni; olağanüstü derecede aptal. Yani, aptal olmasa da o kadar memnuniyetsiz ki başka bir şey arayıp bulamıyor.
Sayfa 33·Kitabı okudu
Bir insanın en iyi tanımını şöyle olduğunu düşünüyorum; iki bacaklı nankör.
Size yemin ederim ki fazla bilinçli olmak bir hastalıktır, tam bir hastalık
Reklam