Gürültü dediğiniz şey hayatımızın varlığını ispatlamıyor mu? Sizin de var olduğunuzu, dahil olduğunuzu. Bunca dışında hissederken kendinizi, içinizde hayata dair bir şey uyanmıyor mu?
Mutsuz insanlar yürürmüş çok. Kendi içinde dolaşırmış insan yürürken. Bir de çok mutlu insanlar yürürmüş. İçinde bulunulan mutluluğun tüm zerrelerine kadar varabilmek yürümekle mümkün olurmuş.