Göğsümün ortasına ansızın bir sızı oturuyor. Zamanı, yeri belli olmaksızın. Tamam iyiyim derken, değilsin dercesine bir acı çöküyor üstüme. İlacı yok, şifası yok, ağrı kesici yok. Nefesim kesilirken kahkaha atarak yaşamaya çalışıyorum. Alışıyor muyum, ölüyor muyum inan bilmiyorum..