Siddhartha isterse binlerce kez Ben'den kaçıp gitsin,hiçlikte yaşasın,hayvanda,taşta kalsın bir süre,sonunda yine Ben'e dönüşün elinden kurtulamıyor,vakti gelince yine kendini bulmaktan kaçamiyordu...
...hepsi yalan söylüyordu, hepsi pis pis kokuyor,yalan dolan kokuyor hepsi,hepsi soyluluk,mutluluk ve güzellik bağışlayan şeylermiş gibi sahte bir izlenim uyandırmaya çalışıyordu,ama her şey gerçekte çürüyüp kokuşmaydı yalnızca.Dünyanin acı bir tadı vardı.Eziyetti yaşamak.