•giz•

•giz•
@_secret_
“Kendi işine bak, balını yap…”
Saygı ve Minnetle
“Büyük ölülere matem gerekmez,fikirlerine bağlılık gerekir.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tevfik Fikret - Ferda
Bugünün gençlerine Yarınlar senin; senin bu devrim, bu yenilik... Her şey senin değil mi zaten?.. Sen, ey gençlik, Ey umudun güzel yüzü, işte karşında aynan: Temiz ve bulutsuz, ağaran bir gök, Titreyen kucağını açmış, bekliyor... Koş, çabuk! Ey hayatın gülerek doğan sabahı, işte herkesin Gözleri sende; sen ki hayatın umudusun, Alnında yeni bir yıldız, hayır, bir güneş, Doğ ufuklara, önünde şu sıkıntılı geçmiş Sönsün sonsuza değin. Bir daha yaşanmasın o cehennem; senin bugün Cennet kadar güzel yurdun var; şu gördüğün Zümrüt bakışlı, inci gülüşlü kızcağız Kimdir, bilir misin? Yurdun... Şimdi saygısız Bir göz bu nazlı yüze, Allah esirgesin, Kötü bir gözle baksa, katlanabilir misin? İster misin, şu ak sakalın temiz, görkemli, Onurlu alnına, bir kirli el şöyle dursun, Hatta yabancı bir el uzansın? Şu mezarı Bırakır mısın, taşa tutsun bir serseri? Elbette hayır; o mezar, o onurlu alın Kutsal birer örneğidir yurdun... Yurt çalışkan İnsanların omuzları üstünde yükselir. Gençler, yurdun bütün umudu şimdi sizdedir. Her şey sizin, yurt da sizin, şeref de sizin;
Şiir
Herkes, her şey pırıl pırıldı. Ama neden her zaman küçük, mütevazı köşeler aradım?
Kimin eli bu, yüreğimizi durmadan mıncıklayıp duran? Yapış yapış, soğuk, çirkin cüzamlı el.
Hıhh!
Acaba beni kendisine âşık mı sanıyor? Budala mı nedir?..