•giz•

•giz•
@_secret_
“Kendi işine bak, balını yap…”
Biliyorum her şeyi yapabilirsiniz ama sanırım en iyi yaptığınız iş azarlamak, beni sürekli azarlayabilmeniz için sizin öğrenciniz olmak isterdim; sıramda oturup korkudan önüme eğilmişim, siz de hatalarımı işaretleyip beni sert bir şekilde işaret parmağınızı da sallayarak uyarıyorsunuz. Böyle olurdu herhalde, öyle değil mi ?
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Daha iyi ya, yüreğimin kuytusunda birazcık küslük bulunsun size karşı, dengeyi sağlar.
Fazla aşktan öleceksin sen de, aklını toplamazsan
Fikrimdeki ince gül sensin Koparıp saklasam anlamazsın Keşfettiğim en garip şeysin Geceye benzeyen bir sabahsın … open.spotify.com/track/2rDOZzyW7...
"Yazmadığınıza bakılırsa iyi olmalısınız. Bizler çoğunlukla iyi olduğumuzda susarız."
"Ki eğer sen bu isen, özür dilerim. Bilmeden sevdim."