•giz•

•giz•
@_secret_
“Kendi işine bak, balını yap…”
"Yazmadığınıza bakılırsa iyi olmalısınız. Bizler çoğunlukla iyi olduğumuzda susarız."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ki eğer sen bu isen, özür dilerim. Bilmeden sevdim."
Sen bana Sen desen de, demesen de olur. Ama ben sana sen diyeceğim. Düşün dur.
Tek odada bir başına olmak, bir evde yalnız yaşamak, yaşamın en önemli yanı, daha doğrusu: kimi zaman yalnız kalabilmek, mutluluğun ilk koşulu.
Maddiyat sevginin, şefkatin, duyarlılığın, dostluk duygusunun yerini dolduramıyor.