"Kendinizi kötü hissediyorsanız kedileri seyredin, kendinizi daha iyi hissedersiniz, çünkü olan her şeyin olması gerektiği gibi olduğunu anlarsınız. Heyecanlanmak için bir neden yok. Kediler bunu bilirler."
Charles Bukowski
Karanlık hâlâ benimle, ama ona ses olmayı bırakıyorum. Çünkü bazen sesim yalnızca bana değil, başkalarına da acı veriyor. Sesimi kısmayı tercih ediyorum bundan böyle.