Kadere meydan okumanın çok çeşitli yolları vardır ve neredeyse hepsi de boşunadır ve en kötüsünün olacağını düşünmeye mecbur kalırken en iyisinin olacağına inanmak ise bu yolların en sıradanlarındandır.
"İnsanlık gözleri olmadan yaşamayı başaracaktır ama o zamanda insanlık olmaktan çıkacaktır. Sonuç ortada içimizde hangimiz hâlâ eskiden olduğu kadar insan olduğunu düşünüyor."