Alelekserokur

Alelekserokur
@_serpil_
Bir şeyleri değiştirebileceğime inancım diri de bir şeylerin değişeceğine inancım kalmadı.
Duygu ve Düşünce
Reklam
Kimsenin kimseyi anlamadığı bir dünyada, söz boşluğu dövmekten başka ne işe yarar ki? Şükrü Erbaş
1000Kitap
Duygularını dengeli yaşayan ve yönetebilen insanlara çok şaşırıyorum. Hiç öyle olamadım. Mesela geçen haftalarda nane ekmiştim bu hafta o naneyle çay demledim. Gün boyu içimde bir şeyler kıpır kıpırdı. Sabahta bir arkadaşım günaydın demeden yanımdan geçti sanki elime ateşi versen dağları yakacakmışım gibi bir his var içimde. Ortasını hiç deneyimlemedim 🤦‍♀️
Duygu ve Düşünce
Bir kitapta okumuştum: "Ununa bir sözüm yok... Eleğini astığın duvar yıkılsın!" diyordu yazar. En sevdiğim beddua oldu sık sık kullanıyorum.
Duygu/Düşünce