Alelekserokur

Alelekserokur
@_serpil_
İnsan bir gün yalnızlığın da dışına düşüyor.
Alelekserokur
👏
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Duygularını dengeli yaşayan ve yönetebilen insanlara çok şaşırıyorum. Hiç öyle olamadım. Mesela geçen haftalarda nane ekmiştim bu hafta o naneyle çay demledim. Gün boyu içimde bir şeyler kıpır kıpırdı. Sabahta bir arkadaşım günaydın demeden yanımdan geçti sanki elime ateşi versen dağları yakacakmışım gibi bir his var içimde. Ortasını hiç deneyimlemedim 🤦‍♀️
Duygu ve Düşünce
Hanımağa isimli okura yanıt verildi
Alelekserokur
Evet yaa omuzlarımdan büyük bir yük kalkmış gibi oluyor resmen. Yani uçlarda yaşayan birinin yaşadığı o yoğunluğu hissettiklerini düşünmüyorum bende. Ay evet birde o durum var depresyona yatkınlık🥹 Hâla günaydın demeyenlerde kaldı aklım😅 Benim gibi uçlarda yaşayan insanların olduğunu bilmek çook güzel ama. 😅
Duygularını dengeli yaşayan ve yönetebilen insanlara çok şaşırıyorum. Hiç öyle olamadım. Mesela geçen haftalarda nane ekmiştim bu hafta o naneyle çay demledim. Gün boyu içimde bir şeyler kıpır kıpırdı. Sabahta bir arkadaşım günaydın demeden yanımdan geçti sanki elime ateşi versen dağları yakacakmışım gibi bir his var içimde. Ortasını hiç deneyimlemedim 🤦‍♀️
Duygu ve Düşünce
Hanımağa isimli okura yanıt verildi
Alelekserokur
Yani evet bu pencereden bakınca çok güzel bir özellik ama minik şeylere uçlarda üzülünce yorucu da oluyor hani😅