Fencibiri

Fencibiri
Sakin olmanın, susmak olduğunu sanıyordum. Susmadıkça sakinleşiyormuş meğer insan ve huzura karışıyormuş.
Sayfa 82·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam
Birinin insan kusurundan dolayı herkesi defolu görmek ne kadar da acımasızca!
Sayfa 63·Kitabı okudu
Edebiyat
Artık hiçbir şey zannetmiyorum. Siyah ve beyazlarım var. Acaba da yok, griler de.
Sayfa 60·Kitabı okudu
1000Kitap
Üzgün görünüyorsun diyorlar. Üzülmek mi? O da ne? Hissizim artık, diyemiyorum.
Sayfa 54·Kitabı okudu
Edebiyat
Giden daima suçlu değildir. Temiz anıları kirletmemek için gider bazen hatta kötü diye anılacak anılar biriktirmemek için gitmeli aşkın terk ettiği biri.
Sayfa 33·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam