Sade, sürükleyici.
Tekrar okudum, Alper kamu büyümüş, 5 yaşında değildi artık. İlk okuduğumdan daha da acı geldi bu sefer kitap. Nasıl oluyor da aynı cümleleri farklı hissediyoruz yıllar gecince? Kitabın kahramanını büyütünce içindeki acılar da büyüyor. Yazarın kahramanı da hep 5 yaşında bu yüzden.Okunmalı.
"Bütün çocuklar büyür, biri hariç"