Bitirdim...
Bir kenara bıraktım lavtayı
Mor yoncalar arasında,
Sanılıp duran gölgeler de,
Şarkılar da,
Bitecek yakında.
Bitirdim...
Bir kenara bıraktım lavtayı
Çiğ düşmüş çalılar arasında
Seher vakti öten
Ardıç kuşları gibiydim.
Şimdi sesi kısılmış,
Yorgun bir bülbülüm.
Tükettim şarkıları,
Dikkatle söyleyerek.
Bitirdim.
Bir kenara bıraktım lavtayı.
#MartinEden
Seni bir daha üzmeyeceğim sevgilim. Benden hoşlanmıyorlar ve istenilmeyen varlığımla onları rahatsız etmem, hoş bir şey değil. Üstelik bende onların varlığından hoşlanmıyorum. Beni hasta ediyorlar! Bir zamanlar o kadar saftım ki , yüksek mevkilerde olan , iyi evlerde yaşayan , öğrenim görmüş ve bankalarda hesapları olan insanları saygıdeğer kimseler sanırdım. #MartinEden