"Her insan kendini eğitmek zorunda, mesela ben...zaman konusunda: Neden ben zamana bağlı olayım ki? Zaman bana bağlı olsun.Hayır, kardeşim, bunların hepsi şımarıklık,boş şeyler! Erkek ve kadın arasında ne gizemli ilişki olabilir ki? Biz fizyologlar bu ilişkilerin ne olduğunu biliyoruz.Gözün anatomisini bir oku. Nereden esrarlı bir bakış çıksın? Bütün bunlar romantizm, saçmalık, aptallık, sanatkârlık.Böceğe gidip bakalım daha iyi."
Seni severdim ve sana rağmen ve işte bugün beni bu yüzden tekrar tekrar kırdın aldattın. Bitti artık sana bu son vedam bir daha asla seni sevmeyeceğim...💔