durmuş, unutmuş kendini bende. Kalakalmış.
Upuzun,
ipince bir sabır: suyunun yolunun uykusunun
uzağında. Kör katman,
kör küme. bu çağda bu şehirde usulsüz
bir nota.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanın hayatla kurduğu ilişki en çok ellerinden okunurmuş. Ellerimden okunuyor: Sakin, zarif, yavaş, kuru. Usul usul saça, yaprağa, suya, kapıya değiyor. Usulca günü geceye, geceyi güne çeviriyor. Ellerim, hayata karşı yeni bir merhamet.
Peki ya o dağlı, ya o leyla?
Kar kıvamı, yanış, yakış, dönüş, düşüş tasarımı?
Çiçeklerle aramda yeni bir dil geliştirdim bugün. Ama "şimdi" bugünün anlatılamaz olduğunu biliyorum. Dinginlik, ne yazık ki takatsiz bir şeydir. Hafızanın duvarlarında tutunamayacak kadar mecalsiz bir şey.