sıla

sıla
@_snowflake__
“Seni yanıma, tüm dünyayı karşıma almak istiyorum...”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Korkun neyse onu, ona dönüşerek yenersin.”
“Gökyüzünde sönmüş binlerce yıldız var, parlamadıkları için kimse onların varlığından haberdar değil. Ben de onlardan biriydim işte. Varım ama kimse varlığımdan haber değil, çünkü parlamıyorum diğerleri gibi...”
“Bu doğan güneş var ya Eylül... Bizim için doğmuyor...”
+Elimizde kibrit yanarken bizi fark etmezler mi? -Biz zaten yıllardır yanıyoruz kimse fark etti mi?