Sedef

Sedef
@_sunflower
Dağbaşında apansız karşıma çıkan bir pınardı sanki gözlerin. Eğilip su içmek istiyordum kirpiklerinin arasından, içimde yaktığın ateşi söndürmek istiyordum. Ama o ateş gitgide büyüdü işte! Şimdi biraz da sen yan artık, benim yanacak yerim kalmadı.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Yaşarken beklemek, beklerken yaşamak ve yaşayıp beklerken ölmek!
Şiir
Ve seni düşündüm.İşte o zaman yaşadığımı anladım, utandım.
Şiir
Hatırlıyor musun? Bir şiirimde: Bir yere kadar yaşamak güzel Ama bir yerde ölüm güzel oluyor demiştim. İşte bugün ölümün o güzel olduğu yerdeyim.
Şiir
BTS-UGH!
"Kötülüğe karşı bastırılmış öfkeye öfkeliyim"
Müzik