dilber

dilber
@_sunrise
"Gitme, sonbahar oluyorum,sonrası hiç..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne beklediğini bilerek - ama beklemeden- yaşayacaksın: En çok beklediğinin de, gelse bile birgün, hiçbir zaman beklediğin anlamda gelmeyeceğini bilerek. :)
Bir hayatın değerini,o hayatın başka hayatlarda yarattığı fark gösterir ve her zaman farkın kadar değerlenirsin. Evrim ve Devrim- Jolier Rawen
"Bugünlerde herkes gitmek istiyor. Küçük bir sahil kasabasına, Bir başka ülkeye,dağlara,uzaklara... Hayatından memnun olan yok. Kiminle konuşsam aynı şey... Her şeyi,herkesi bırakıp gitme isteği. Öyle "yanına almak istediği üç şey" falan yok. Bir kendisi. Bu yeter zaten. Her şeyi,herkesi götürdün demektir. Keşke kendini bırakıp gidebilse insan.Ama olmuyor..." Can Yücel
Şiir