Geçer sandığın şey sadece zamanmış,Sezen Aksu dediği gibi ‘şimdi bana kaybolan yıllarımı verseler..’
•Sadece alışıyoruz..’
•Kimseye belli etmeden..’
•Öğreniyoruz insanları..’
Başka yerde arama
Bak göğsümde izin var..
‘İnsanları kendimiz gibi zannederiz,ama öyle olmazlar.. oysa kendimizin sucu yokken suçlu oluruz.. ne olursa olsun diğer insan her zaman dinlenmeli..