Geçer sandığın şey sadece zamanmış,Sezen Aksu dediği gibi ‘şimdi bana kaybolan yıllarımı verseler..’
•Sadece alışıyoruz..’
•Kimseye belli etmeden..’
•Öğreniyoruz insanları..’
وَاسْتَع۪ينُوا بِالصَّبْرِ وَالصَّلٰوةِۜ وَاِنَّهَا لَكَب۪يرَةٌ اِلَّا عَلَى الْخَاشِع۪ينَۙ
•
Sabır ve namazla Allah’tan yardım isteyin. Doğrusu namaz çok ağır ve çetin bir iştir. Ancak o, Allah’a duyduğu derin saygıdan kalbi ürperenlere ağır gelmez..’🤲🏻
Başka yerde arama
Bak göğsümde izin var..
‘İnsanları kendimiz gibi zannederiz,ama öyle olmazlar.. oysa kendimizin sucu yokken suçlu oluruz.. ne olursa olsun diğer insan her zaman dinlenmeli..