Romantize edilerek modern topluma bir çok şeyi yutturabileceğini göstermek için yazılmış, eyvallah. Ancak uzun uzun pedofili bir adamın bu konudaki saplantısını okuma fikri beni yordu. Küçücük bir kızın eliyle, koluyla, oyuncağıyla bile cinsel objeleştirilmesi tahammül sınırlarımı zorladı. Pedofilik eğilimleri olan insanlara da bu eğilimlerini meşrulaştırabileceği bir araç izlenimi verdi. Velhasılı kelam her gün bir sürü saçma sapan olay olurken bi de bu romanı okumak bana fazla geldi. Ben elendim gönlü yeten devam etsin vesselam.