Tuğba

Tuğba
@_tuubam
Geçti istemem gelmeni, Yokluğunda buldum seni...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Neye yaklaşsam, sonu uzaklık ve kırgınlık; Anla ki, yok, Allah'tan başkasıyla yakınlık...
Geçip gider zaman Geri alınmaz bazı şeyler.
İnsanın bir yanı nedense hep eksik Ve o eksiği tamamlıyayım derken, Var olan aşınıyor azar azar zamanla.
Bu ham dünyada zoraki bir söz gibi sevgim. Sevsem sana yazık, sevmesem incinirsin.