Bir kitabı okurken geçen iki saatin ömrümün birçok senelerinden daha dolu,daha ehemmiyetli olduğunu fark edince insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve üzüntü içinde kalırdım...
Bu sıralarda, insanların birbirlerine aramaları, bulmaları ve birbirlerinin içini seyretmeleri için konuşmanın neden muhakak surette lazım olmadığını...