utopia

utopia
@_verttaa
03:03 |•Hayatımın en mutlu ânıymış, bilmiyordum. |•Bazı insanlar bir hatıra olarak kalır göğüsümüzde.
''Uçurumlar var, uçurumlar diyorum ben, İnsanla insan arasında, Kendiyle kendi arasında.''
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
''Her şeyin farkında olmak ama kabullenmemek en büyük intihardı.''
1000Kitap
''Her dakika öyle uzundu ki, her birinin içinde kendi kendine düşünmek ve sormak için korkunç uzun zaman vardı.''
Sayfa 134 - Türkiye İş Bankası Yayınları-5.Basım·Kitabı okudu
1000Kitap
''Yani gitmiş olan gerçekten ölmüş olmuyordu büyümeye devam ediyordu, yaşayanın ruhunda ikinci bir yaşam niçin yaratılıyordu? Niçin?''
Sayfa 133 - Türkiye İş Bankası Yayınları-5.Basım·Kitabı okudu
1000Kitap
''Müzik yalnızca bu acı dokunuşu bırakmıştı içinde, bir de boşluk.''
Sayfa 129 - Türkiye İş Bankası Yayınları-5.Basım·Kitabı okudu
1000Kitap