selin

selin
@_wildistphe
İstanbul, 26 Temmuz
116 okur puanı
Şubat 2022 tarihinde katıldı
Müziğin başka bir yanını göstermek için değil de egolarını tatmin için müzik yapanları yok sayıyorum.
Reklam
Neyin iyi ya da kötü olduğu benim için önemli değil. Yaptığın şey hakkında ne hissettiğin önemli.
İnsanlar olmadan da yaşayabilirim sanırım. Hatta, bazen yalnız olmayı yeğlerim. Düşünmeyi severim.
Her şeyi statü üzerine kuruyorlar. Dünyada bu yüzden açlık var, insanların öncelikleri yanlış olduğu için.
Sayfa 156·Kitabı okudu
Kafamın içinde sürekli müzik duyuyorum.
Reklam