Olumsuz düşünmeye başlarsan işin içine acı, şiddet ve nefret girmeye başlar. Bunlar uyum içinde yaşayabilmek için yeryüzünden silmemiz gereken şeyler. Başkalarının da bunu idrak etmesi gerekir, yoksa hayatlarının sonuna kadar savaşmak zorunda kalacaklar.
Sanıyorum insanların bir şeye inanmaları gerekiyor. Bir şekilde yönlendirilmeleri gerektiğini hissediyorlar, izleyecek bir şeye ihtiyaç duyuyorlar, doğru ya da yanlış.