"Aşklar, ölümler, acılar ve umutlar içinde bir koroydu herkes. Herkesin yolu başkasının yoluyla düğümlenmiş, şarkısı başkasının şarkısıyla halkalanmıştı."
Şükrü Erbaş
...ömrümüz kısa olsun daha iyi. Trafik daha az aksar biz olmazsak, arabalılar da daha az çekinir. Yırtına bozula düzelecek bu dünya ama biz yetişemeyeceğiz nasılsa.
Çok güzel bir kitaptı. Okuduğum en samimi biyografi kitabı diyebilirim. Kitabın içi çok güzel tasarlanmış, araya da Jimi'nin resimleri eklenmiş. Okurken keyifle okudum. Altını çizdiğim çok fazla yer oldu. Tavsiye ederim :) İyi okumalar.
"Ben öldüğümde plakları çalmaya devam edin."
İnsanların ölüleri seviş biçimleri tuhaf. Sana biraz değer vermeleri için önce ölmen gerekiyor. Bir kez öldün mü sonsuza dek yerin sağlam.
Ben öldüğümde plakları çalmaya devam edin.