selin

selin
@_wildistphe
İstanbul, 26 Temmuz
116 okur puanı
Şubat 2022 tarihinde katıldı
...kalbinin bir köşesinde, kendine özgü, açığa vuramadığı bir derdi vardı. Bir özlemi, onu çok duygulandıran, iç acısı veren bir şey vardı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"...Neden böyle olur bu insanlar?" Kendi kendine kızıyordu: "Sen ona iyilik edersin, o sana kötülük. Utanmak, arlanmak da bilmiyorlar. Sanki kural bu imiş. Hep kendilerini haklı görürler..."
"Kendi ayıbını örtmek isteyen başkalarının yüzüne kara çalar."
paranın hüküm sürdüğü yerde, güzel söze ve güzelliğe yer kalmaz.
insanlar akılları ile değil de zenginlikleriyle tanınmaya, büyüklenmeye kalkışırsa, bunun sonu kötü olur.