Anlatmakta en az işe yarayan vasıta, kelimeler. İçleri mi boşaldı , hor mu kullandım, yoksa sadece yaşlandım mı emin değilim. Bildiğim şu ki artık kelimelere güvenecek, kendimi onlara emanet edecek safdil zamanları geçtim. Susmanın bir ifade biçimi olduğunu savunmuyorum . Ben sadece anlatmayı denemekten vazgeçtim.
Yapı itibariyle bardağın dolu tarafını görmekte mahir sayılmam. Boş tarafına dahi göremem. Bardağa bakıp eski çamları hatırlayarak kahırlanmayı tercih ederim.