Zehra

Zehra
@_zehragungor
neyi ki yaşarız, onu ölürüz -- öldüğümüz de, hep, yaşadığımızdır.
@_zehragungor·
·
sabitlendi
Ortamınızın kurbanı olmak zorunda değilsiniz. Mimarı da olabilirsiniz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Siz bilinçsiz olanı bilinçli hale getirene kadar, o sizin hayatınızı yönlendirmeye devam eder ve siz buna kader dersiniz.
İnsan zihni, oynanan her türlü oyunda "kazanmak" ister.
Sayfa 218
Uğruna yaşayacak bir nedeni olan kişi neredeyse bütün nasıllara dayanabilir.
Sayfa 280
Bir şeyi iyi, kötü ya da nötr olarak işaretleminizi duygular sağlar.
Sayfa 142