Sibel

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Vallahi bilmediğim için soruyorum, hesaplarınız sizin kontrolünüz dışında otomatik beğeni atsın diye bir program mı kullanıyorsunuz yoksa bu kadar çok şeyi kendi hür iradenizle mi beğeniyorsunuz?
R.Korkmaz isimli okura yanıt verildi
Sibel
R.Korkmaz eski hali olsa bu söylediğinize katılırdım ama şu an uygulamada saçma sapan bir güruh türemiş durumda..
Vallahi bilmediğim için soruyorum, hesaplarınız sizin kontrolünüz dışında otomatik beğeni atsın diye bir program mı kullanıyorsunuz yoksa bu kadar çok şeyi kendi hür iradenizle mi beğeniyorsunuz?
R.Korkmaz isimli okura yanıt verildi
Sibel
R.Korkmaz bir an gerçekten böyle bir şey var sandım çünkü ülke gündemi buna çok müsait .