Vallahi bilmediğim için soruyorum, hesaplarınız sizin kontrolünüz dışında otomatik beğeni atsın diye bir program mı kullanıyorsunuz yoksa bu kadar çok şeyi kendi hür iradenizle mi beğeniyorsunuz?
Vallahi bilmediğim için soruyorum, hesaplarınız sizin kontrolünüz dışında otomatik beğeni atsın diye bir program mı kullanıyorsunuz yoksa bu kadar çok şeyi kendi hür iradenizle mi beğeniyorsunuz?