Sevgili sinek kardeşler, bakın kasım ayı da geldi siz hala neden benim odamdasınız ?.. ortalık kasımda aşk başkadır diyenlerle dolu gidin kendinize sevgili falan yapın sıcak ülkelerden, ha olmaz mı ?
Sertap Erener "Hadi yüreğim, ha gayret. Hele sıkı dur hele sabret. Başını eğme dik tut. Bu bir rüyaydı farzet" derken içinde bir umut, bir güzellik, bir azim hissetmeyen var mı ?