Sibel

Parmak uçlarım sızlıyor.. Yazmaktan değil yazamamaktan..
1K
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Beni kendimle bırakma, dediğim herkes beni benimle başbaşa bıraktı.. İyi ettiler .
Kime yorgunum desem git uyu diyor.. E ama bazı yorgunluklar uykuyla geçmiyor..
Beni bitirdin be Tarık abiii 🥺

Sibel

@_zeytinx
·
Âşıklara Yer Yok Nasıl bir hikaye bu, nasıl bir döngü.. Hiç kendimde değilim..
Kitap Alıntısı
Âşıklara Yer Yok Nasıl bir hikaye bu, nasıl bir döngü.. Hiç kendimde değilim..
Kitap Alıntısı