Binlerce yıl önce yazılmasına rağmen günümüz yöneticilerini, toplumunu ve kanunlarını okudum resmen. Teknoloji de gelişse, insanların eğitim seviyesi de artsa yöneten ve yönetilen arasındaki dinamiğin neredeyse hiç değişmediğini görmekse üzdü biraz. Okurken akıp gidiyor olduğunu söylememe gerek yok sanırım.
Damon'un dediği, benim de inandığım gibi, müzikte yol değişti mi, devletin anayasası temelinde sarsılır.
...
...
-Gerçekten de bu alanda yasalar, sinsice ve daha kolay çiğnenir, kimse de varmaz farkına.
-Evet, dedim; kimse bir eğlencenin zararlı olabileceğini düşünmez.