Kemal Sayar'ın çok güzel bir ifadesine rastladım;
"Yas, sadece sevdiklerimizi kaybetmekle olmaz.Bir yaşama biçimini kaybetmek de yastır. Bir şehri bildiğimiz halde kaybetmek, rutinlerimizi kaybetmek de yastır. Hatta, dünyayla ilgili inançlarımızı kaybetmek de yastır."
#6subat2023 zaman geçer ama bazı acılar , yas kalıcıdır. Rabbim güzel ülkeme bir daha acı yaşatmasın. 6 Şubat depreminde vefat edenlere rahmetle, mekanları cennet olsun.