📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
O ses minik çıkrığın sesi miydi?
‘Yaşıyorsun,yaşamalısın,’diye dönüp duran.
Tam ‘bitti’dediğimde,geriden çıkır çıkır çıkırdayan
Daha fazla tutunamayacağımı anladığımda
‘Bırakmayayım’ diye kendini hatırlatan
Uykularımdan uyandıran,
aklımda hep çıkırdayan
Aynı ritim,aynı ses,aynı delirtici değişmezlik’Yaşıyorsun,yaşamalısın...’
O ses minik çıkrığın sesi miydi
Bir tekmeyle savrulup bir daha çıkırdamayan?
Didem Madak