Alzhemierlı bir hasta şöyle demiş: "Düşünen bir insanın başına gelebilecek en kötü şey bu. Kendinizin, tüm içinizin ve dışınızın paramparça olduğunu hissedebiliyorsunuz."
Herkesin gözyaşını ben dökemezdim, kendime bakmak zorundaydım... Kendinize bakmanız gerektiğini anlamanız çok önemli, zira kendinize bakmadan kimseye bakamıyorsunuz.