Açıkçası ben kitabı beğenmiştim çünkü zihnimdeki bir sorunun yanıtını bulmuştum ve hoşuma gitmişti ama yorumunuzu okurken Wattpad karakterlerine sallamanız biraz saçma geldi çünkü her kurgu aynı değil belki siz yanlış kitaba denk gelmişsinizdir ve o yüzden Wattpadde karşı böyle düşünüyorsunuzdur ama cidden kaliteli kurgular var sizin fikriniz tabiki saygi duyarım ama başka birkaç güzel kurguya da şans vermenizi tavsiye ederim