Uzun zaman önce almıştım bu kitabı nedense okuma fırsatı bulamadım. Son olaylarından sonra gözüme takıldı öyle. Aldım okudum. 1 günde bitirdim, sırf bir sonraki günümünden bu kitaba zaman harcamayayım diye. Büyük bir zaman kaybıydı benim için. Hele de okunması gereken onca kitap varken