Alper Canıgüz'ün okuduğum 3.kitabı oldu Kan ve Gül. Diğerleri gibi bu da harikaydı. Bir seylerin sonunu tahmin etmekte çok iyi olduğum halde beni şaşırtmayı başardı. Okuyun, okutun/gülün ve ağlayın.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Uzun zaman önce almıştım bu kitabı nedense okuma fırsatı bulamadım. Son olaylarından sonra gözüme takıldı öyle. Aldım okudum. 1 günde bitirdim, sırf bir sonraki günümünden bu kitaba zaman harcamayayım diye. Büyük bir zaman kaybıydı benim için. Hele de okunması gereken onca kitap varken