İlk ders ilk hayaller Zamanı bükerek avuçlarımda sessizce, Her gece o meçhul eşiğin nöbetini tuttum Sandığımda sararan hiç yazılmamış mektuplar Duvarımda yüzünü göstermeyen o tozlu ayna, Ayla Kaya-Muhtemel Aşk Kul Nefsani dedem zamanı düşünüyordu sessizce zaman belini bükmüş her gece astım nöbeti dedemi sürekli nöbete kalkan bir asker haline getirmiş saat 3-5 nöbetleri onu uykusuz bırakıyordu ninem fatmadan sonra evde bir ben birde dedem yalnız kalmıştık hatırlıyorumda çocuk yaşta benimde pek çok yaramazlıklarım olmuştu her çocuk gibi gönlüm haylazlık ve yaramazlıktan kurtulamıyordu kedilerin kuyruğuna taş bağlar evdeki hizmetçilerin yüzüne su tabancamla üzerlerini ıpıslak ederdim mutlaka hatta zavallı ninemi az korkutmamıştım mantar tabancası o kahraman ve şeçaat sahibi ninem az terlik ile az kovalamamıştı beni yollar karla dolarken ben ilk tayin yerim olan Mardin Ömerlinin bir köy okuluna doğru gidiyordum yalnız her zorluktan sonra bir kolaylık vardır derdi nefsani dedem Nefsani dedem Mardinde bir bağ satın almış Ali oğlum dedi bu bahçeyi sana emanet edeceğim ancak şunu unutma emanete hassasiyet göstermezsen gökyüzünde fesat çıkar tohum bozulur bunu unutma dedi ve abdest almaya alıştır kendini abdest alırken suyu israf etme diye öğütlüyordu ben ise Duvarımda yüzümü göstermeyen o tozlu aynanın ardından suyu nasıl kapatırım nasıl kısarım onu düşünüyordum Masada kuruyan kırmızı gül yaprağı Ve masamda rengini unutmuş kurumuş bir gül yaprağı...Hepsi senin o gelmeyecek ayak seslerinin şahidi. Ayla Kaya-Muhtemel Aşk Fatma Ninem dayım Mustafanın resmini hiç bir zaman masasından kaldırmazdı Mustafa dedem anne ve babam trafik kazası geçirdikten sonra bana ilim öğretti ben ise sürekli kaçıp kaçıp bahçeden gül koparmanın peşindeydim amcazadem ise ilahi takdire tam bir
Duygu ve Düşünce
Frekans konularından sonra kanye westi konuşalım
dünyaca ünlü dünyaca dinlenen kanye west peki nasıl? büyü hipnoz ritüel ve frekans bir şarkıcı neden büyücüsünü konsere getirsin? biz o şarkıları sevdik sanarken aslında anlamını bile bilmeden dinleyip hipnoz olup büyülenip kapılıp gidiyoruz işin kötüsüde ne biliyormusunuz dindarlarımız bile baş örtülülerimiz bile ben tanrıyım diyen bu adamın konserine gitmiş dinlemiş sevmiş ne kadar yazık! ha bide şunu hiç düşündünüz mü neden sahnede o kadar yoğun sis var ona da bi bakın sizce o sis bile şüpheli değilmi şamanizm ritüellerini mankurtlaştırmayı bilmiyormusunuz? beyni bir kokuyla bile etkilemek çok kolayken neyi düğü belirsiz konserlere aaa dünyaca ünlü bende gitmeliyim havasında gidiliyor sonuç? ağır depresyon yetersizlik bunalım ve daha kötüsü kendini gerçekten seven varsa Rabbini seven varsa böyle saçma şeylere kapılmadan duasını okur korunur Rabbine sığınır yoksa yakında küfür memleketi olup çıkacağız instagram.com/p/DZFN8CJjFfW
1000Kitap
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Akrostiş
Dedim ya sanırım hata biraz da bende Ama yine de suyum olsa keşke Maalesef yarın pilav yapılamayacak Az biraz kahve yapmam lazım Ceplerini yokla su buharı kalmış olmalı Aynı marka damacana iadem var Nasıl özledim taze açılmış suyu Aaa üst katları iki kat daha ıslak
#k:533801kitabının yazarı Caner Özdemir Caner Özdemir esenlikler diliyor. Sadece bizimkilere :) Siz daha kitabımı almadınız mı çok ayıp. :) Doğru ya özentiye kaçmak sizler için daha iyi. Aaa falanca onu okuyor bende ona yaranmak için onu okuyayım :) biliyorum ve şahit oldum. Neyse geçelim.
Bugün çocuklara ne desem yapmıyorlardı. Bir süre bu döngü devam edince bende gayriihtiyari (Kürt damarımla)dedim ki “ee kuzulkurt o zaman “ Sonra arkadan ince ve hayret edici bir ses yükseldi; -Aaa öğretmen de kuzulkurtu bilii Bu veletler sinir ettiği kadar da komikler ya.
Bu gün sınıf sınıf gezip herkese laf atıyorum iltifatlar fln ediyorum bir sınıfa arkadaşlarımı görmeye gittim yerde 2 tane kız oturmuş biri ağrıyor ne oldu dedim aşk acısı çekiyorum dedi aaa dedim sende mi çektin dedi evet dedim ben aldatılınca çekmiştim üzülme fln diye moral vermeye çalışıyorum anlatıyorum olmuyor kalktım şey dedim yanlız acıya yancı olmuş buda kıza acıya yancı bulmuş gülmeye başladılar sonra şey dedim kıza hep gül hiçbir erkek için üzülme erkekler üzülmeye değmiyor hepsi beter olsunlar diyerek çıktım 🤣 Uzun lafın kısası o arabada bende olsaydım kimse acı çekmezdi bir şekilde herkesin moralini yerine getirirdimm
Gönderi kullanım dışı