9/10
·424 syf.··
2026 40. kitabı
KAFAYI YİYORUMMM O KADAR İYİDİKİ YANİ AAAAAAAAAAA Buraya gelemmem baya vaktimi aldı çünkü bu kitabı okuyup bıraktım sonra dedimki tekrar başlamalıyom ve İYİKİ BAŞLAMIŞIM WARNERRR WARRNERRR OLASYSIIINNNNN SÜPER KİTAP SAKIN SIKILIP BIRAKMAYIN
Beni BırakmaTahereh Mafi · Dex Yayınevi · 20181,417 okunma
9/10
·368 syf.··
2025 31. kitabı
·
18 günde okudu
·
Okunma: 10 Aralık 2025 23:28
uzun bir süre sonra ilk defa bu kadar cok heyecanlandım vay anasını dedim kitabın sonunda ilk kitaptan daha akıcıydı 3.kitabı merakla bekliyoeum umarım mutlu bir sonla biter AAAAAAAAAAA OF
On Bir'i YıkmakJerri Chisholm · Olimpos Yayınları · 202380 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
HER SEFERİNDE ŞAŞIRTMAYI BAŞARIYOR
9/10
·237 syf.··
2025 137. kitabı
Aman yarabbi o son neydi öyleeeee. aaaaaaaaaaa (çığlık) Ciddiyim her kitabın sonunu ağzım açık okuyorum. Asla beklemediğim bir şey oluyor. Ters köşelerine bayılıyorum. Ama tabi bu son ayrı bir güzeldi bir yandan da komikti hehe. Jinshi üzümlü kekim... nasıl bir kurnazsın hahahaha. Kitabın sonu harikaydı sadece önceki bölümler için şunu demek istiyorum go kısımları çok sıkıcıydı ve o kadar uzun sürdü ki devam etmekte zorlandım ama bunun dışında akış iyiydi. Bir de maomao nun gerçek babasından neden bu kadar nefret ettiğini anlayamadım orayı kaçırdım sanırım ama adama çok üzülüyorum ki kul köle olacak kızına ama maomao işte.
The Apothecary Diaries (Light Novel) Vol. 8Natsu Hyuuga · J-Novel Club · 202310 okunma
Korkusu olmayanın cesareti olmazmış
10/10
·592 syf.··
2025 63. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 18 Haziran 2025 12:32
BU KİTABI NASIL ANLATACAĞIMI BİLMİYORUM. Bu kitaba hakkında hiçbir şey bilmeden, sadece süper kahramanlar ve kötüler temasını bilerek başladım ve her şeyi adım adım öğrendim. O yüzden şu anda konuyu anlatmak bile benim için çok zor ama elimden geleni yapacağım. Spoiler yok, koyduğum yerde de kafam kadar uyarı olacak. Şimdi hikayemiz sanırım gelecekte geçiyor? Yani bununla ilgili bir bilgimiz de yok ama neyse. Normal insanların dışında "Dahi" dediğimiz bir insan ırkı daha var. Dahilerin aslında normal insanlardan farkı yok ama özel güçlere sahipler. Bu güçler insanları korkuttuğu için (ee haliyle) dahilere pek iyi baktıkları ve özgürlük tanıdıkları söylenemez. O yüzden Anarşinin Ası isimli bir dahi en güçlü dahileri ayaklandırıp dünya düzenini yıkan bir savaş başlatıyor. Bu savaşın ardından dünyaya kaos egemen oluyor ve sınırlayıcı güçler olmadığı için can güvenliği sıfıra inmiş durumda. Bu yüzden kendine muhalif diyen başka bir grup dahi de insanlara yardım etmeye ant içiyor ve sonra Anarşinin As'ını indiren bir savaş daha oluyor falan filan. Konuyu anlatamıyorum sallıyoruz çok karışık. Ana karakterimiz Nova "Kabus" lakabını kullanan bir anarşist. Savaştan on yıl sonra süper kahramanlardan birini öldürmeye çalışırken başarısız olmasıyla hikayeye giriş yapıyoruz. Nova, Kabus kimliğiyle aranan bir suçlu ama kimse onun gerçekte kim olduğunu bilmediği için yakalanmıyor. Sonra bir gün Nova tanınmamanın verdiği bu rahatlıkla casusluk yapmak için muhalif sınavlarına giriyor ve aralarına karışıyor. Ama bundan sonra işler onun için biraz (opsiyonel) karışık bir hal almaya başlıyor. Dex'in neden bu kitabın arka kapağına konuyu yazma çabasına girmediğini anladım şu anda, neyse. Bakın, biraz karışık anlattığımın farkındayım ama kitap dehşet iyi. Son zamanlarda okuduğum en
MuhaliflerMarissa Meyer · Dex Yayınları · 2023526 okunma
9/10
·464 syf.··
2021 77. kitabı
*azcik spoilerlı olabilir emin değilim direkt içimdekileri dökücem* ama okuyun okutturun sarrııyoooooooo.. AAAAAAAAAAA ağlicam şimdi kitabı bitireli bi 10 dakika oldu. ve beynim durdu hani yani bu sonu beklemiyodum. kitabın konusu çok güzeldi birbirlerine olan hitap kelimelerine zaten aşk yaşamaktan başka bir şey olmazdı. ah ekin bilmiyorum bu kitapta yanan en çok sen oldun gibi ama bilmiyorum şuan o sondan sonra herkesten her şeyi beklerim. yekta... bir şeyler seziyodum sende biliyodum böyle olcağını ama yani neden offff ve 2. kitap ne zaman çıkıcak. nefret ediyom böyle zınk diye biten kitaplardan. güzel olmamasından değil ben çok sabırsızım ve bu beni deli ediyo. ve 2. kitabın ne zaman çıkıcağının da bir tarihi yok bu daha da delirtiyo adamı. her neyse daha çok kitaba gelirsek dün akşam başlamıştım okulda falan okuyim eve gelince bitiriyim dedim 1.5 günde bitti böyle hafif bi kitap istiyordum zaten ve çok iyi geldi teşekkür ederim. öncelikle periden başlamak istiyorum keşke fiziksel şiddeti birazcık sevseydin de o badeyi 3-5 tokat bilmiyorum ben okurken delirdim hani nasıl sakin kalabildin ama sözlerin aldığın hitapları kıskanmadım değil peri kızı , bilmiyorum çok şirindi bence yekta ulan abi inanasım gelmişti iyi biri olduğuna ama ben peri gibi saf değilim yemem inanmam bu iyi erkek şeylerine:“) sezdiydim dediğim gibi spoiler vericem diye de tutuşuyorum korkudan ama özür dilerim eğer biri bunları okursa. bilmiyorum ben ekini sevmiştim ısınmıştım yani evet zaten bi sebebi olmadan sevgili olmak istemesi garipti bi şeyler olucağı belliydi ama perinin de aynı durumu vardı o yüzden çok kötüleyemedim ama gerçekten "bade" mi ya bilmiyorum zorba insanlardan hep nefret etmişimdir sinir olmuşumdur. ekin gibi şirin biri neden bade yani azıcıkta kitaptan bahsedersem ki bence
Yalancılar ve YabancılarEmre Gül · Ren Kitap · 20213,996 okunma