..yalnız şu kadarını söyleyeyim ki korkmuştum, ya da korkuya benzer bir duyguya kapılmıştım. Neden korktuğumu bir bilebilsem, anlayabilseydim, bu konuda büyük bir mesafe katetmiş sayılırdım.
"Bir adım daha atsa konuya hakim olurdu ama bir süre sonra, sırt üstü uzanmış şekilde kaygısızca tavana baktığını, yarısını okumadığı ve tamamını hiç anlayamayacağı kitabın yanında öylece yattığını görürdünüz."