" İnsan kendi kendisiyle , kendi bedeniyle çaresizlik içinde tek başına kaldığı bu odada , sessizliğin kapkara okyanusundaki cam fanus içinde yaşayan bir dalgıç, hatta kendisini dış dünyaya bağlayan halatın kopmuş olduğunu ve o sessiz derinlikten hiçbir zaman yukarı çekilmeyeceğini anlamış bir dalgıç gibiydi. "