" Loki'yle ilgili mesele de bu zaten. Ona en minnettar olduğunuz zamanlarda bile ondan hoşlanmazdınız. Ondan en çok nefret ettiğinizde dahi ona minnettar kalırdınız. "
" Tarih , din ve mitler bir araya geldiği zaman bizler de tıpkı unutulmaya yüz tutmuş bir suçun ayrıntılarını yeniden inşa eden dedektifler gibi merak, hayal ve tahmin ederiz."
" İnsan sabahtan akşama kadar bir şey olmasını bekler ve hiçbir şey olmaz . Bekleyip durur insan. Bekler, bekler, bekler, şakakları zonklayana dek düşünür, düşünür, düşünür. Hiçbir şey olmaz. İnsan tek başına kalır. Yalnızdır. Yalnız. "