Ínsanın mutlu olması ve bu mutluluğu başkalarına da vermesi bazen ne kadar kolay oluyor!diyordu.Hep böyle, evet tam o anda olduğu gibi yaşamalıydı insan.Ama gerçek hayat bu değildi.Mutluluğun yanı sıra ,peşini hiç bırakmayan ,insanın ruhunu, bütün hayatını allak bullak eden felaketler, mutsuzluklar da vardı.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Eğer yıldızlar insan olsa , gökyüzü onlara dar gelir,sığmazlardı.Eğer balıklar insan olsa , nehirler ve denizler onlara yetmezdi .Bunu ben mi sana söyleyeyim Enesay!