A Aşan

A Aşan
Sadece yapamadıklarımızdan pişmanlık duymalıyız ilerde.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsana lazım olan bir yatak, bir de kitaplar.
Yoruldum albayım, yoruldum yoruldum yoruldum.
Yaşamak; yaşlanmak, ölmek demektir.
Bu kadar heyecanlanacak ne vardı? Sonunda sadece hatıralar kalmayacak mıydı? Yoksa her şey unutulacak mıydı? Öyleyse bu işkencelere katlanmanın ne gereği vardı?